Կառավարությունը հրաժարվեց Անգլիայում 30 խորհրդի ընտրությունները հետաձգելու պլանից

Ահա հոդվածը թարգմանության համար: վերնագիր՝ [ Government abandons plans to delay 30 council elections] Տեքստ` [ The government has abandoned plans to delay 30 council elections in England following legal advice. Local Government Secretary Steve Reed had approved delays for the ballots until 2027 to help deliver a major reorganisation which will see some local authorities abolished. Reform UK had launched a legal challenge against the plans to delay May's elections, which was due to be heard in the High Court on Thursday. The move was welcomed by opposition parties, who had branded the delays undemocratic. Reform leader Nigel Farage, writing on X, said: "We took this Labour government to court and won. "In collusion with the Tories, Keir Starmer tried to stop 4.6 million people voting on May 7th. Only Reform UK fights for democracy." The government has agreed to pay Reform's legal costs relating to the proceedings, which a party source said would be at least £100,000. In a letter to council leaders, Reed said the government had written to the High Court to confirm he had decided to withdraw the original decision. The statement said: "The secretary (of) state invited the housing minister, who was not involved in the initial decision-making, to reconsider the position afresh on a very urgent basis recognising the pressing timescales involved. "The housing minister has decided that the elections should proceed in May 2026." Reed said he recognised that many of the councils undergoing reorganisation "voiced genuine concerns about the pressure they are under" as part of the reforms. He added that the government would provide an extra £63m to the 21 areas affected. The proposed reforms to local government would replace the two-tier system of district and county councils that exists in many parts of England with new unitary authorities responsible for delivering all councils services in their area. There were originally 136 local elections across England that were scheduled for May. Of these, 63 were eligible to request a postponement due to local government reorganisation, and in January it was announced that 30 would be delayed. Polls in five of these areas had already been delayed from May 2025. The government had previously said some councils were concerned about their capacity to run the polls in May alongside the overhaul of town halls, as well as the cost to taxpayers of holding elections for councils that are due to be abolished. A spokesperson for the Ministry of Housing,

Communities and Local Government said: "Following legal advice, the government has withdrawn its original decision to postpone 30 local elections in May. "Providing certainty to councils about their local elections is now the most crucial thing and all local elections will now go ahead in May 2026." Liberal Democrat leader Sir Ed Davey said his party "fought tooth and nail to stop this stitch-up and the government has been forced into a humiliating U-turn". He added: "We cannot allow the government to cancel elections on a whim ever again. Conservative Party leader Kemi Badenoch said it was "predictable chaos from a useless government that cannot make basic decisions". She said her party had opposed the "unnecessary cancellations at every opportunity", writing on X: "This is the right decision. "A one-year delay to allow new councils to be re-organised is one thing. Two years was always too much." Green Party leader Zack Polanski said he was "pleased the government has done another U-turn", describing the attempt to delay elections as "part of a disturbing authoritarian trend of this caretaker prime minister". Out of the councils that had originally been given permission to delay their elections, 15 were Labour-controlled, while four were led by the Conservatives, one by the Liberal Democrats and 10 were under no overall control. Here is the full list of councils where elections were due to be postponed but will now take place: Adur District Council Basildon Borough Council Blackburn with Darwen Council Burnley Borough Council Cannock Chase District Council Cheltenham Borough Council Chorley Borough Council City of Lincoln Council Crawley Borough Council East Sussex County Council Exeter City Council Harlow District Council Hastings Borough Council Hyndburn Borough Council Ipswich Borough Council Norfolk County Council Norwich City Council Pendle Borough Council Peterborough City Council Preston City Council Redditch Borough Council Rugby Borough Council Stevenage Borough Council Suffolk County Council Tamworth Borough Council Thurrock Council Welwyn Hatfield Borough Council West Lancashire Borough Council West Sussex County Council Worthing Borough Council ] Կառավարությունը հրաժարվեց Անգլիայում 30 խորհրդի ընտրությունները հետաձգելու պլանից Մեծ Բրիտանիայի կառավարությունը հետ է քաշել Անգլիայի 30 տեղական խորհուրդների ընտրությունները մինչև 2027 թվական հետաձգելու որոշումը՝ հաշվի առնելով իրավաբանական խորհրդատվությունը։ Տեղական ինքնակառավարման նախարար Սթիվ Ռիդը նախկինում հավանություն էր տվել այդ հետաձգումներին, որպեսզի հնարավոր լինի իրականացնել խոշոր վերակառուցում, որի ընթացքում մի շարք տեղական իշխանություններ պետք է լուծարվեն։ Reform UK կուսակցությունը դատական հայց էր ներկայացրել մայիսյան ընտրությունները հետաձգելու դեմ, և գործը պետք է քննվեր Բարձր դատարանում հինգշաբթի օրը։ Այս քայլը ողջունվել է ընդդիմադիր կուսակցությունների կողմից, որոնք հետաձգումները որակել էին որպես հակաժողովրդավարական։ Reform UK-ի առաջնորդ Նայջել Ֆարաջը X-ում գրել է. «Մենք դատարանում հաղթեցինք այս լեյբորիստական կառավարությանը։ Քիր Սթարմերը՝ պահպանողականների հետ համագործակցությամբ, փորձում էր խանգարել 4.6 միլիոն մարդու՝ մայիսի 7-ին քվեարկել։ Միայն Reform UK-ն է պայքարում ժողովրդավարության համար»։ Կառավարությունը համաձայնել է փոխհատուցել Reform UK-ի դատական ծախսերը, որոնք, կուսակցության աղբյուրի փոխանցմամբ, կկազմեն առնվազն 100 հազար ֆունտ ստեռլինգ։ Տեղական խորհուրդների ղեկավարներին ուղղված նամակում Սթիվ Ռիդը հայտնել է, որ կառավարությունը Բարձր դատարանին տեղեկացրել է նախնական որոշումից հրաժարվելու մասին։ Հայտարարության մեջ ասվում է, որ նախարարը խնդրել է բնակարանային և համայնքների նախարարին (ով չի մասնակցել նախնական որոշմանը) անմիջապես վերանայել իրավիճակը՝ հաշվի առնելով ժամկետների սեղմությունը։ Նախարարը որոշել է, որ ընտրությունները պետք է անցկացվեն 2026 թվականի մայիսին։ Ռիդը նշել է, որ հասկանում է վերակառուցման գործընթացում գտնվող խորհուրդների «իրական մտահոգությունները» և ճնշումը, որ նրանք զգում են։ Կառավարությունը որոշել է լրացուցիչ 63 միլիոն ֆունտ հատկացնել ազդված 21 տարածքներին։ Տեղական ինքնակառավարման առաջարկվող բարեփոխումները նախատեսում են Անգլիայի շատ շրջաններում գործող

երկաստիճան համակարգի (շրջանային և շրջանային խորհուրդներ) փոխարինումը միասնական (unitary) իշխանություններով, որոնք կլինեն պատասխանատու բոլոր տեղական ծառայությունների համար։ Սկզբնապես 2025 թվականի մայիսին Անգլիայում նախատեսվում էր 136 տեղական ընտրություն։ Դրանցից 63-ը կարող էին խնդրել հետաձգում վերակառուցման պատճառով, իսկ հունվարին հայտարարվեց, որ 30 ընտրություն հետաձգվելու է։ Հինգ տարածքներում ընտրություններն արդեն հետաձգվել էին 2025-ից։ Կառավարությունը նախկինում հայտնել էր, որ որոշ խորհուրդներ մտահոգված են իրենց կարողություններով՝ միաժամանակ անցկացնել ընտրություններ և վերակառուցում, ինչպես նաև հարկատուների համար ծախսերով՝ շուտով լուծարվող խորհուրդների ընտրությունների համար։ Բնակարանային, համայնքների և տեղական ինքնակառավարման նախարարության խոսնակը հայտարարել է. «Իրավաբանական խորհրդատվությունից հետո կառավարությունը հետ է քաշել մայիսին 30 ընտրություն հետաձգելու նախնական որոշումը։ Խորհուրդներին ընտրությունների վերաբերյալ հստակություն ապահովելը հիմա ամենակարևորն է, և բոլոր տեղական ընտրություններն այժմ տեղի կունենան 2026 թվականի մայիսին»։ Լիբերալ դեմոկրատների առաջնորդ Էդ Դեյվին ասել է, որ իր կուսակցությունը «ատամներով և եղունգներով» պայքարել է այս «գործարքի» դեմ, և կառավարությունը ստիպված է եղել ամոթալի հետքայլ կատարել։ Նա հավելել է. «Այլևս չպետք է թույլ տանք, որ կառավարությունը յուրաքանչյուր ցանկությամբ չեղարկի ընտրություններ»։ Պահպանողականների առաջնորդ Քեմի Բադենոխը այն անվանել է «անօգուտ կառավարության կանխատեսելի խառնաշփոթ», որը չի կարողանում ընդունել տարրական որոշումներ։ Նա X-ում գրել է. «Սա ճիշտ որոշում է։ Մեկ տարվա հետաձգումը նոր խորհուրդների վերակազմակերպման համար ընդունելի է, բայց երկու տարին միշտ չափից շատ էր»։ Կանաչների առաջնորդ Զաք Պոլանսկին ասել է, որ ուրախ է կառավարության հերթական հետքայլի համար և հետաձգման փորձը համարել է «այս ժամանակավոր վարչապետի անհանգստացնող авторитար միտումների» մաս։ Հետաձգման թույլտվություն ստացած խորհուրդներից 15-ը վերահսկվում էին Լեյբորիստների կողմից, 4-ը՝ պահպանողականների, 1-ը՝ լիբերալ դեմոկրատների, իսկ 10-ը չունեին մեծամասնություն։ Ահա խորհուրդների ամբողջական ցանկը, որոնց ընտրությունները հետաձգվելու փոխարեն կանցկացվեն 2026 թվականի մայիսին՝ Թարգմանվել է ԱԲ-ի միջոցով։



ԼՐԱՀՈՍ

Ավտոաշխարհ